Perşembe, Mayıs 17, 2007

BLOK DÜNYASINA HOŞGELMİŞİM


Hayata tersten bakmayı seviyorum..Uykucu paçinin oğluyum .Adım Doğan, tanıyanlar arada eşkiya olarakda çağırır,aslında çok zeki ve akıllı bir çocuğum ilerleyen zamanlarda annem size bunu kanıtlayacaktır:) hadi görüşmek üzere anneme sesleniyorumm.Anneeeeeeeeeeeeeee bak bloğuna misafir gelmiş, hadi aç gözlerini..

Ooooooo merhabalar hoşgeldiniz,ben uykucu paçi, blog patlamasına katkıda bulunmak istedim, olmassam olmaz diye düşündüm dogrusu:))))bloğumun adı, şablonu derken renklerinide bir gururla seçtim,eeeeeeee nede olsa, kesseler kanımız sarı kırmızı akar..
Allaha emanet olun...
Müziğimi anneciğime hitap ediyorum.........seni seviyorum çiçeğim ....

22 yorum:

Mihriye Sultan dedi ki...

Hoşgeldin sefalar getirdin.Kardeşcagızım ,bizlere şöyle çilekli, vanilyalı çikolatalı,dondurma gibi hem tatlı hemde renkli haberler ver bekliyoruz . Blog çok cici olmuş tebrikederim maşallah.....

Gamzeli dedi ki...

Sende hoşgeldin, blog dünyasında bundan son sende varsın demek :)

FiLiz dedi ki...

zehra blog,un hayrlı olsun yavrum. kimin kızkardeşi olduğun naslda belli.Resmlere bayldm benm o korkunc resmimi nerden bulmuşsun:)))))))))) seni oğulcunu öpüyorum.

Kübra dedi ki...

yok artıkk.. anammmm..
senden nerden çıktın kızımm :)))
tebrik ederimmm :)) hayırlı uurlu olsun..
hemen gidim ekliim seni linklerime :)

Kübra dedi ki...

ayrıca sormadan geçemeyeceğim.. linklerde neden bir tek benim baş harfim baş harften sayılmamışş???
ne demek istiyorsun?? ben cins miyim? ne öle cins isim gibi küçük harff ::p

sakrep dedi ki...

anaaaaaaaaaaaa çok güzel olmuş yaw güle güle kullan ,yaw bu foto doganın benım ceple kendi kendine çektigidir dimi? oy maşaallah hadı ben kacayrum optum seni.
kötülüklerün anası seni hep seveyi
deli kız :))

Adsız dedi ki...

zehracığım maşallah sende ne güzel blok hazırlamışsın .
hayırlı olsun...
renkli ,samimi ,neşelitıpkı senin gibi yani artık daha bize ne olurki rizeyi ayağımıza kadar getirdiniz sağolun varolun.
tatlı oğlunuda öptüm.

Serra dedi ki...

hayirLi oLsun canim, $imdi gorebiLdim ancak.. ;)
bo$ birakma buraLari oLur mu, rize dedikoduLarini senden ogreneLim.. :D

~Serra

Mihriye Sultan dedi ki...

seni çok seviyorum ,ne olursa olsun bunu hiç unutma.......

Adsız dedi ki...

MİHRİYE SULTAN:hoşbulduk ablişkoo burdan bi gerçeği size iletmek istiyorum blogu aslında ablam hazırladı:))))))))beraber olan seçimimiz yanı ama o hazırladı ben daha bloga girmeyı bıle bılmıyom hahahaha çokk thanks ablacımmm

Serra dedi ki...

hadi yenile artik Zehracim :)

~Serra

RİZELİ AKREP dedi ki...

hoşbulmuşum gamzelii yorumlarını beklıyorum olurmu tabıı ben blogu yenılersem:)))

RİZELİ AKREP dedi ki...

teşekkürler filiz ablacım ee kimin kardeşiyim:))) aşk olsun korkunç olurmu yaaa :( sen bizi öptün bide seni öpüyoruzz:)

RİZELİ AKREP dedi ki...

hımm kübracım nerden cıktıgımı bı ara msn den söylerim sana burda olmaz:))) tesekküy edeyim hayırlı olur ınsallah ekle eklee hemen :))

RİZELİ AKREP dedi ki...

teşekkürler sema ablişkommm yeyim seni sosisim ama sen suan ümredesin:( evet ta kendisi :)senin cep ile çekmişti deli kızda kötülüklerin anasını seviyo:)))

RİZELİ AKREP dedi ki...

teşekkür ederim namana ablişkom:) begendiginize sevindimm:) inşallah olan haberlerden haberdar edecegiz sizi:):))

RİZELİ AKREP dedi ki...

bırakmak istemiyorum bos ama serracım dogan artık büyü dü ya bilgisayarı actıgım gibi hemen yanıma gelıyo ve söyledigi sunlar oluyo (anne msn yı acma ben ayaba oyunu oynayacam diyo araba yarısı yerıne araba oyunu dıyoda:):):) ondan yanı acıldıgı gıbı tehdıtlere baslıyo e bende mecburen kalkıyom basından pc nin:)

Hatice Kübra dedi ki...

selam

zehraaaa
blogun hayırlı olsunn çok sevimli olmuş..maşallah uşagında pek büyümüş

abaaad olun inşallah

Adsız dedi ki...

kız uykucu pacı bloğun hayırlı olsun ilk yazın cok hoş maşallah oğlunda ne güzel hediye yaparmış annesine zehracım hadi oğluşunla iyi tatiller
Allaha emanet olun

Hatice Kübra dedi ki...

selaaaam zehraaa, yazıların çok güldürüyor beni:) en kısa zamanda yeni yazılarını beklemekteyim..ayrıca beni janjanlılarının yanına eklemeni rica ediyorum :P

(http://davranisbilimci.blogspot.com/)

hatice kübra

Adsız dedi ki...

blogun hayırlı olsun. yazılarınızın devamını beklıyoruz
Degerlı ablan hale
RİZEDEN SEVGILERLE
HALE

RİZELİ AKREP dedi ki...

tesekkurler ablacım degerlı ama:):):) beklerum hep blouma bu arada kızmayın bana blogumu yenıledım orda yazar gecıkme sebebım:(