Pazartesi, Ağustos 06, 2007

ÇERNOBİL KARADENİZDEN KAÇ CANDAHA ALICAKSIN


Bayadır yazamadım çünkü ,yazma hevesim hiç ama hiç yoktu cuma gecesi yani 02.08.2007 tarıhınde saat 05.30 da mahallemizin efradından, dostum arkadaşım mehtapcığımın babası İslam amcamı kaybettik. 2.5 yıldır kanserle mücadele etti ve sonunda yenik düştü. Ama o hastalık ona bir kere acım var söyletmedi çünkü agrısı olsada asla sesıni cıkartmadı ve hep güldü , hep gülerdi. 1 aydı görmüyodum onu , çocuk sesinden rahatsız oluyordu, Dogandan dolayı gıtmek ıstemıyodum gecen cumartesı günü gittim görmeye islam amcam konusuyo fakat ben ne dedıgını anlamıyorum, felç gibi bişey olmustu o haliyle bile gülüyodu nerelerdeydin dedi ve ben ne dedigin anlayamadım eşi Sevil teyze bana dönerek nerdesin diyo sana dedi bende ne oldu özledınmı benı yoksa, başını sallayarak evet dedi. Normalde" yoo nıye özleyecem senı, off yinemı sen geldın derdı" gulerek. ona hasta muamelesi yapmak o şekilde davranmak isyemiyordum ,islam amca ayaga kalk yoksa doganı getirirm buraya:) dogan yaramaz , ses cıkartacak gıdıp habire üstüne atlayarak dede dede rahat vermiycek sana..
02.08.2007 23.30 da mehtapın amcasını oğlu aradı, amcam cok agırlaştı ve mehtapa haber verirmisin lütfen...... asla ben haber veremezdım arkadasıma .....
O gece hüseyin ile hastaneye gıttık ama ıslam amca hiç tepki vermıyordu öylece yatıyordu, ellerini öptum ama hiç tepkı vermiyodu, ben öptükden sonra bir ara gözünden yaş geldi, mehtapın yengesı, aa gözünden yas geldı deyince , ınsallah hissetmıstır dedim kendi kendime onu hastanede o halde görmek benım ıcın bı yıkım oldu hastaneden ayrılırken öptüm yanaklarından sonra tekrar öptüm mehtap için:( mehtap sabah beni arıyor "zehra bir haber varmı", o sadece babasını hastaneye bogazında hırıltı var onun ıcın gıttıklerını sanıyodu bende ılk öyle bılıyodum ama doktorlar saat biçmişler ama kim kocasına ölümü yakıstırırki helede Sevil teyze, İslam amca ona her seslenısınde "aaaa goncam beni çağırıyo hemen yanına gıdeyım "dıyen bır kadındı asla off yınemı sesleniyo demedı .......

mehtap sabah eve gıdınce ögrendı babasının öldügünü büyükler uslübunla soylemisler bende sabah aradım belkı haberı vardır dıye " ben cıkıyorum sende gelırsın" deyince hamileliğinden dolayı, kimse cesaret edemedi söylemeye , bende mehtap baban yok artık söyleyemedim , tamam gelıcem dedim:( gittiginde şok yasadı saat 8.30 dan 14 e kadar kendıne gelemedı kendı kendıne konustu ,hayalinde babasını sevdı ,cünkü babası onun için sadece bi baba degildi, dost arkadas herseydı.
1 mayıs da dogum gününü kutlamıstık pastasını ben yapmıstım ,pastayı yerken "islam amca ben yaptım pastayı nasıl olmuş" Hiiiiy o yüzden tadı kötü ... hep ugrasırdı benımle , bende onunla tabıı:) sevdıklerım benı son kez gülerken görsün istedı sanırımki giderken bile gülüyodu.Rabbim acılarını günahlarına kefaret etsin inşallah ..Allah rahmet eylesın mekanı cennet olsun... islam amcam ve butun ölmüşlerimiz için el Fatiha..........

18 yorum:

sakrep dedi ki...

hayatim basiniz sagol sun ALLAH geride kalanlara hayirli uzun omurler versin amin.ama inan bende o ani yasadim cok guzel yazmissin ellerine saglik opum seni .

Mihriye Sultan dedi ki...

Canım benim basımız sagolsun,
Mehtabın acısını cok iyi anlıyorum...:(
Ablan mihriye sultan

Adsız dedi ki...

Çok zor ALLAH mehtaba sabırlar versin.Yeri mekanı cennet olsun.

Adsız dedi ki...

hale

Kübra dedi ki...

İslam Amca'nın mekanı cennet, yeri nurla dolsun inşallah..
ölüm Hak'tan..

Kübra dedi ki...

Mirac Kandilin kutlu olsun Zehra..
Dualarında bizi unutma..
Allah'a emanet ol..

Mihriye Sultan dedi ki...

Küçüğüm kandilin mubarek olsun.. duaların hayırlıysa Rabbim kabul etsin İNSALLAH bu gecenin yüzü suyu hürmetine........

Adsız dedi ki...

zehracım arkadaşına Allah sabır versin cok zor Allah rahmet eylesin mekani cennet olsun amin

Adsız dedi ki...

deneme

Adsız dedi ki...

zehra güzelim Allah sabır versin mekanı cennet olsun rahmetli halim dedene benziyor A E OL.

Serra dedi ki...

mekani cennet olsun insallah.. cok zor. Allah geride kalanlara sabir versin, amin.

~Serra

Hatice Kübra dedi ki...

Allah rahmet eylesin islam amcana zehraa mekanı cennet olsun İNŞALLAH...

hatice kübra

Mihriye Sultan dedi ki...

Zehra yenile daaaa,ara beni:))

Hatice Kübra dedi ki...

selaam zehraaaa

blogunda yeni resimlerini bekliyorum...

Hatice Kübra dedi ki...

selaam zehraaaa

blogunda yeni resimlerini bekliyorum...

Hatice Kübra dedi ki...

selaam zehraaaa

blogunda yeni resimlerini bekliyorum...

Hatice Kübra dedi ki...

selaam zehraa...

uzun zamandır hiç yoksun yeni fotolarını dörtgözle bekliyoruzz..

Mihriye Sultan dedi ki...

ULA UTANMIYOMUSUN YENİLESENE