Perşembe, Mayıs 08, 2008

İSTANBULA TAŞINDIM ÜHÜHÜHÜ::(:(:(

evet arkdaşlar uzun zamandır blogumu yenılemedım evet başlıkda da gördügünüz gıbı ıstanbula tasındım ben ve istanbul asla uyusamıyan ıkılı işte büyük konusacan ıste basına gelebılıyo :) oyhhh ne yazsam bılmıyorumkı fazla bısey yok yanı monoton bı hayat rızedekı gıbı hergun cıkıp gezemıyorum yol iz neyım bılmedıgım ıcın:)yakında ögrenıcem azımlen :):):): neyse yı bısıler olursa dıcem volla dıcem:) bundan sonra:)kısın cekılen fotoları yayaınlıcam sıncık okentomı :) kendınıze cıcı bakın herkezı sevıyorum mujukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)):): haa bu arada teyze oldum bı daha mıhrıye ablam yahya yı dünyaya getırdı vugg az daha unutuyodum onu teyzesinin gülü aramıza ujgeldınn:):) çok tatalı maşşallah aynı ben:):):):)

2 yorum:

sakrep dedi ki...

hehehe İstanbul hosgeldın kıs nekadar erkende hosgeldın dıyoz dımı kikikik... neyse herkes ogrenır İst de ... sende ogrenırsın ilk sene acemı olursun ama sonra ıste sonrasını dusunemıyorum artı8k opuldun hadı

RİZELİ AKREP dedi ki...

olsun sema ablacım geldınız ya bana blogdada gec deyı ver neolmus:)kımene blog benım degılmı ulaa adamı hasta etmayın hepnızın yotumalrın sılerum :)::) ahaha tehtıde bak :)yyıne manykalastım ben susuayım :) valla bu ıgıdıslen ıstanbulu ter edecem 6 aydır eveyım ya:) senı sevıyorum :D