Cuma, Mayıs 23, 2008




evetttt arkidişler ablalarım abilerim:):) ben size ne dedım ben her yaptıgım ettıgım yedıgım içtigim seyı yayaınlıcam buraya bundan sonra :D:D:D dedimmi dedim demedin diyenler panmak kadıysın:D:D neysem saçmaladım farkındayım ahahah:) dedikki şöyle bi pazar günü ailecek bayrampaşaya gidelim orda atapark diye bi parkda varmış bulduk neyse işte gittik çokda güzel bi yer doganla orda baya bı costuk hüseyin herzamanki gibi sadece çarpışan otoya bındı adrenalını yükseltecek şeylere sadece dogan ve ben bindim neysem işte ondan sonra dedikki ordanda bi restoranta gidelim anaaaaaaa doganla gidilrmi aslaaaa yedıgımız burunumzdan geldı :):):) canı sıkıldıkca masadakı butona basıp durdu garsonda zavallı her seferınde buyrun dedıgınde bız ezıle buzule seyy cocuk yaptı dedık ama ne oldu sonundaa hesabı istemek için butona absıyoruz bızı kaıleye alan yok:):):) nasıl olsa çocuk basıyo diye gelmiyolar en sonunda hüso şefff baakrmısın dedı ve bütün masadakıler bıze baktı hahahahaha kesin demiştirler masadkı butonu görmüyo akıllılar dıye ahahaha bugünlük bunkaday yeterrrr :D mujuksss yorum ayzın beee adamı hasta etmeyın:DD::D

7 yorum:

Kübra dedi ki...

maşallahh.. ne güzel gezmişsiniz ailecek..
sen oraları iice öğren bize de öğretirsin, gezdirirsin ;))
öptümm yawrii..
iii bak kendine..

Adsız dedi ki...

YORUM:)

sakrep dedi ki...

ana londra kartalıda kımdur :) neyse kıs sebılen gıdılınce ole olur utanma ole seylerden... ama asagıdakı ma aile fotolarınızda bırılerını catlatıyı ha :) ..... sen bıldun onı.

Adsız dedi ki...

hahaha evet ama kımı analmadım :D:D:D o hüseyinin kuzenı cem londrada :D sadece yorum yazdı :) evet doganla tam komedı yaa
senı sefıyorummm :)

RİZELİ AKREP dedi ki...

doganın sayesınde gezıyoruz ıste kübişimm pazardan pazara kız sen burda dogdun buyudun :) sen bana ögret bananey ben sadece buranın meydanını bılıyom daha öteye gıdemedım janumm senı sefıyolum baş başşş mujuksss:)

Adsız dedi ki...

aa kız uzun bir yazı yazmıştım yayınlamadınmı yoksa ulaşmadımı cok da güzel yazmıştım :(şimdik bukadar h k

RİZELİ AKREP dedi ki...

havva karaali yok ablam yayınlanmmadı valla :) olsun bı kelımede yazsan yeterlı dımı amaD:D:mujukssss